- Home
- Contact
- Museum
- Praktische info
- Werkende Werf
- Dwarshelling en werkplaatsen
- Team van de werf
- Erkend leerbedrijf – SH&M en SBB
- Algemene werfvoorwaarden
- Restauratie klipper ‘t Vertrouwen
- 2014 mrt Vervanging vlak klipper ‘t Vertrouwen
- 2014 april Vervanging vlak klipper ‘t Vertrouwen
- 2014 mei Vervanging vlak klipper ‘t Vertrouwen
- 2014 juni Vervanging vlak klipper ‘t Vertrouwen
- 2014 juli Vervanging vlak klipper ‘t Vertrouwen
- 2014 aug Vervanging vlak klipper ‘t Vertrouwen
- 2014 sept Vervanging vlak klipper ‘t Vertrouwen
- 2014 okt Vervanging vlak klipper ‘t Vertrouwen
- 2014 nov Vervanging vlak klipper ‘t Vertrouwen
- Restauratie Westlander
- Restauratie Hagenaar
- Restauratie Roef
- Project van de Charlotte
- Beeldverslag van het project van de Charlotte – deel 1: start aanpak casco
- Beeldverslag van het project van de Charlotte – deel 2: start vervanging van het vlak
- Beeldverslag van het project van de Charlotte – deel 3: een nieuwe kont
- Beeldverslag van het project van de Charlotte – deel 4: nieuw vlak voorschip
- Beeldverslag van het project van de Charlotte – deel 5: verplaatsing ingang kajuit en aanleg besturing
- Tjalk Concordia wordt ingekort
- Tjalk Concordia wordt ingekort, deel 1
- Tjalk Concordia wordt ingekort, deel 2
- Tjalk Concordia wordt ingekort, deel 3
- Tjalk Concordia wordt ingekort, deel 4
- Tjalk Concordia wordt ingekort, deel 5
- Tjalk Concordia wordt ingekort, deel 6
- Tjalk Concordia wordt ingekort, deel 7
- Tjalk Concordia wordt ingekort, deel 8
- Tjalk Concordia wordt ingekort, deel 9
- Tjalk Concordia wordt ingekort, deel 10
- Tjalk Concordia wordt ingekort, deel 11
- Tjalk Concordia wordt ingekort, deel 12
- Tjalk Concordia wordt ingekort, deel 13
- Museumhaven
- Theehuys
Zeilmaken gaat weer van start!
